
Jaký má pro vás internetový marketing význam?

Internetový marketing, jak už plyne ze samotného názvu, má v prostředí internetu velký význam. Zakládá se na praktikách klasického marketingu. Hlavními nástroji jsou internetová reklama a webové stránky. Internetový marketing obsahuje online public relations, online direc marketing a také podporu prodeje na internetu. Pojďme se na internetový marketing podívat podrobněji.
Internetový marketing bývá velmi často nazýván také jako e-marketing, což je nepřesné. E-marketing ve skutečnosti zahrnuje marketingové nástroje, které se používají v rámci elektronických zařízeních. Internetový marketing je tedy jen dílčí část e-marketingu.
Využití internetového marketingu v praxi
Jedním z nástrojů je SEO. Jedná se o optimalizaci stránek pro vyhledávače. Soubor technik a postupů má za úkol zvýšit návštěvnost webové stránky a zlepšit tak pozice ve výsledcích vyhledávání. Dalším nástrojem je PPC reklama, která jej placená za kliknutí. V neposlední řadě má velký význam e-mailing, sociální sítě a podobně.
Cílem internetového marketingu je budovat dobré jméno společnosti a propagovat společnost na internetu.